الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره و آدرس darentezaremarg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعد از دو سال و نیم باز هم یادم نرفته که بهم خیانت کردی

================================== 

عکس های جدید شیلا خداداد

 

عشقه من شبیه شیلا خداداد بود اسمشم سمیرا بود ... منه ساده فکر میکردم اونم دوسم داره .. عاشقمه.... یک سال باهام عاشقونه حرف میزد و قول داده بود باهام عروسی کنه ولی من بازیچه بودم تودستاش ... رفت با اونی که از قبل دوسش داشت  عروسی کرد ....عشقی که نسبت به من داشت دروغی بیش نبود

آرزو میکنم هر لغمه ای که بی من میخوری . زهر بشه و اون دل هوس بازتو سوراخ سوراخ کنه... آرزو میکنم که حسرت یه لحظه خوشی تو دلت بمونه .....محاله که ببخشمت .. حتی اگه خدا ازم بخواد بازم نمیبخشمت :

 خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مــــــــــنو به آرزوهام که نرسوندی

لااقل نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــــــــــرینامو بـــــــــــــــــــــــــــرآورده کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن:

 

الهی هرچی شادیه توزندگیت عزا بشه

باهرکی وصلت بکنی یه روز ازت جدابشه

الهی تیکه تیکه شی به زیر چرخ زندگی

دستای سرد سرنوشت بگیرنت به بردگی

الهی که عزیزت  جون بده کنارت

بمیره و مرگه اون بشه طناب دارت

الهی از بی کسی تن بدی به اسیری

رو پرپر زندگی جون بدیو بمیری

کی بود اومد دو رنگی رو یادت داد

عشقتو برد خیانتو بهت داد

هرکی که بود خدا کنه کفنتو بدوزه

و تو آتیشش بسوزیو تو آتیشت بسوزه

قلبه منو میسوزونه کنایه های این و اون

میگن چی شد اون عاشقت که هی میگفت پیشم بمون

من به تو دل بسته بودم تو قلبمو شکستی

به دنیا پشت کرده بودم تو پشتمو شکستی

الهی که عزیزت جون بده کنارت

بمیره و مرگه اون بشه طناب دارت

الهی از بی کسی تن بدی به اسیری

رو پرپر زندگی جون بدیو بمیری



نظرات شما عزیزان:

AlirezaKOveyti
ساعت0:10---18 دی 1393
ادعای دوست داشتن و عشقت گه خوردنی بیش نیست

کسی که عاشق کس دیگس
حتی اگه بره هم خوشبختیشو میخواد
نه این که پشت سرش نفرین و این چیزا کنه

همین شما هایید که جمع میشید و شنوندگان موزیک پاپ میشین ، پاپ که چه عرض کنم
پاپ ایرانی و روضه امام حسین یکیه


sahar
ساعت0:37---30 شهريور 1392
تو این دنیا همه میخوان خاص باشن ولی تو عادی باش ،

اینجوری خاص تری


سارا
ساعت16:50---23 شهريور 1392
لیاقتتو نداشته داداشم

yeganeh
ساعت18:23---8 بهمن 1391
سلام کاملا میفهمم چی میگی چون خودم هم حال وروزت رو تجربه کردم منم مثل تو دعامیکنم روز خوشش تیکه تیکه شدن عشقش تو دستاش باشه (عشق خودم رو گفتم)

گلی
ساعت9:21---12 مهر 1391
سلام علی جان
وبت جالب بود خوشم امد
دلگیرم از مرغهای که دانه خوردنشان پیش ما بود وحالا برای دیگران تخم میگذارند!!
ولی میدانم روزی بوی کباب شدنشان به مشاممان میرسد!!


آیدا
ساعت19:55---27 شهريور 1391
سلام دوست خوبم وبلاگت عالیهبهت تبریک میگم لینکت کردم بهم سربزن اگه خوشت اومدازوبلاگم لینکم کن

mahta
ساعت14:49---23 شهريور 1391
apam

..........
ساعت11:13---21 شهريور 1391
علي آقا بهتره ازش عبرت بگيري
ونذاري باز بازيچه بشي
اونو بسپار به خداي بالاسريت
اون خودش حقشو ميدتش..
.
.
.
ادم جايزالخطاست
پس
ببخش تا بخشيده بشي


مهتا
ساعت11:22---22 مرداد 1391
شهر شما روزانه قبول میشم ولی همون قدر که باید تو شهر خودم شهریه شبانه بدم تو شهر دیگه باید خرج کنم

فرقی نداره واسم علی
چون زنجان هم مثل سمنان ناحیه یکه و جفتشون تو یه قطبن


مهتا
ساعت11:22---16 مرداد 1391
سلام

نمیتونم بی اهمیت باشم به حرفاش
اینقد اذیت شدم تو این مدت

رتبم 1800 شد


مهتا
ساعت11:22---16 مرداد 1391
سلام

نمیتونم بی اهمیت باشم به حرفاش
اینقد اذیت شدم تو این مدت

رتبم 1800 شد


.........
ساعت16:01---7 مرداد 1391
سلام

علی کجایی هستی؟؟

من وب ندارم ولی میام وبلاگت سر میزنم...

اگه میشه همینجا ج منو بده

ممنونپاسخ:چشم حتما


ارز
ساعت19:55---27 تير 1391


هستی
ساعت19:55---22 تير 1391
سلام سرنمیزنی اقا علی

آرزو
ساعت19:53---22 تير 1391
چشم

آرزو
ساعت16:35---22 تير 1391
برای من ک داداشم عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییی

MINA
ساعت23:47---21 تير 1391
۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپـــــــــــــــــــــــ


eli
ساعت12:29---17 تير 1391
سلام وبلاگه قشنگی داری به منم سربزن مر30بای

ترنم باران 2
ساعت19:00---15 تير 1391
سلام علی اقا مرسی بهم سر زدی .ببخشید یه مدت نتونستم به وبتون سر بزنم (اخه درگیر امتحانای دانشگاه بودم ) توی این وبتون مطلب جدید دیگه نمیذارید؟!

مهتا
ساعت22:15---13 تير 1391
باشه

MINA
ساعت16:46---9 تير 1391


هستی
ساعت13:35---9 تير 1391
سلام ممنون که سر زدی بازم بیا

مهتا
ساعت0:28---9 تير 1391
چه عجب

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت15:30---8 تير 1391

تو ﻣﺛﮧ باروﻧﮯ و ﻤטּ ﻣﺛﮧ آدمـــ برﻓﮯ
حکایتمونمـــ شده حکایت آدمـــ برﻓﮯ زیرباروטּ...
تو ﻤﮯزﻧﮯ و ﻤטּ ذره ذره آب ﻤﮯشمـــ


elahe & ramin
ساعت15:25---8 تير 1391
سلام.ممنون ازحضورتون

لیدا
ساعت17:11---31 خرداد 1391
سلام خوبی؟من خیلی وقت لینکت کردم وبهت سر زدم ولی شما هنوز نیومدی تو وبم منتظرتم اگی دوست داشتی بیا اینم ادرسم lida.s.loxblog.com

مهتا
ساعت13:10---20 خرداد 1391
سلام
كجايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رها
ساعت13:58---19 خرداد 1391
همه رو خط زدیم که به عشقمون برسیم غافل از اینکه خودمون خط خورده ی عشقمون بودیم تابه عشقش برسه
وب قشنگي داري.ب منم سربزن


يگانه
ساعت18:42---16 خرداد 1391
چــه قـدر فــــــــاصـــلـه ایـنجــاسـت بــین آدمــهــا


چــه قـدر عـاطـفه تـنــهاســت بین آدمـهــا

کسی به حـــال شقـــایـــق دلـــش نمی ســـوزد

و او هـنـــوز شکـــوفــاســــت بین آدمـهــا

کســی به نیــت دل ها دعـــا نمـــی خـوانـــــد

غــــروب زمــزمـــه پــــیــداســــت بیــن آدمــهــا



نازنین
ساعت12:41---13 خرداد 1391
صداقت وجودته
صداقت وجودته تو خونته اون دلته نبینم کسی بیاد وباهات یه وقت بد تا کنه

من تو رو زیاد می خوام واسه این دنیا واسه اون دنیا


setare
ساعت16:47---12 خرداد 1391
salam chetori vab saite ma davat be hamkari mikone doost dari bia ozv sho khoshhal misham khabaram kon

negar
ساعت15:18---4 خرداد 1391
سلام خدمت شما...... کینه و نفرت بیشتر خودونو عذاب میده اون که خوب یا بد زندگیش میگذره.... این شما هستید که الان اعصاب خودتو خورد میکنی....به زندگیت برس اون نیمه تو نبوده.... وگرنه نمیرفت...لیاقت عشق نداشته ..... نفرین برمیگرده خدای نکرده به خودت نفرین نکن
بسپار به خدا....


مهسا
ساعت12:51---30 ارديبهشت 1391
چشمانم را به بیمارستان میبرم
نمیدانم چه مرگشان شده
هر شب در خواب جایشان را خیس میکنند.


اکبرهراتی
ساعت9:30---29 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارین امیدوارم به وبلاگ من که ارزوهای کاغذی است سر بزنیدونظربدیدتاباکمک شمابتونم وبلاگ خوبی درست کنم

شبنم
ساعت14:59---25 ارديبهشت 1391
سلام علی

چرا به حرفه من گوش نمیدی؟؟؟؟

حتما یه چیزی میدونم که میگم دیگه

چرا به محیا توجه نمیکنی؟؟؟

تو باید درکش کنی

بعد رفتی با مهتا وب زدی

خب فکر نمیکنی محیاهم دل داره؟؟؟

بفهم حرفمو
پاسخ:قابل توجه شبنم خانوم هم مهتا آبجیه منه هم محیا برام هیچ فرقی نمیکنن دوتاشم یه اندازه دوست دارم اگه لازم باشه با آبجی محیا هم وب درست میکنم


elahe & ramin
ساعت11:16---25 ارديبهشت 1391
mamnon k sar mizani

MINA
ساعت20:30---24 ارديبهشت 1391
mamnon k behem sar zadin
ama ye soal???
chera on weblogeton kharabe
???
khoshhal shodam
bazam behem sar bezanin
moafagho moayad bashid


MINA
ساعت23:13---23 ارديبهشت 1391
SsLlAaMm JiGar
uUpPaAmM
nazarrrrrrrrrrrrrr sanjiye
hatman b bede
zOOOd biyaaaaa
bOOOODoooooo
eeeeeeeeeeee
hanOz dari mikhOni ke
biya dige
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


محیا
ساعت22:57---22 ارديبهشت 1391
منم تبریک میگم


نه علی اقا نگران نباشید!!بدون من نمیمیرید


ترنم باران 2
ساعت15:41---22 ارديبهشت 1391
معلومه اینجا چه خبره ؟
هر کی داره برای اون یکی خط و نشون می کشه مگه اینجا میدون جنگه؟
به هر حال بگذریم اومدم بگم بالاخره اپ شدم خوشحال میشم بهم سر بزنید.


محیا
ساعت7:10---22 ارديبهشت 1391
(انالله و انا الیه راجعون
سلام محیا خانوم من دوست علی هستم
خواستم بگم که علی دیگه نمیاد نت
بهم گفت که حلالش کنین
پری روز موقع برگشت به شهرشون با پژو رفته بود زیر کامیون واسه همیشه رفت...
براش فاتحه بخونین
خدافظ )
این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این نظر دیروز واسه من اومده با اسمه شما و ادرسه وبه شما


محیا
ساعت16:13---21 ارديبهشت 1391
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چجوری بهتون گفت حلالش کنم؟؟
علی اقا اذیت میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره میدونم دارین اذیتم میکنید
ولی داداششششششششششششی مگه نگفتین دوسم دارین؟؟؟پس چرا اذیتم میکنین؟ها؟؟؟؟؟؟؟
بخدا گناه دارم


مجنون
ساعت10:24---21 ارديبهشت 1391


☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


كوروش
ساعت8:07---21 ارديبهشت 1391
اينو بخون براي اون ابوداني نوشتم كه داره همرو بازي ميده..

رفتم تو وب داداشيت .. علي داداشي رو ميگم ،،
گفته بودي بهش كه بترسه از من ،، گفته بودي كه افكارم بچه گونست ،، آره ،، تو راست ميگي ،، هركي ندونه تو كه ميدوني ،، آدرس وبمو داده بودي بهش ،، كه چي ،؟ من كه اينكاره نيستم ولي ميخواي كله زندگيتو بريزم وسط .. خجالت بكش ... بد كردم گفتم شوهر داري و بچه بزار برو دنبال زندگيت .؟..
درگير اين نت نشو ؟ احمقي ديگه نمي فهمي ... بيچاره شوهرت كه دلش به تو خوشه ... بيچاره پسرت آترين... بيچاره ....


اسماعیل
ساعت20:47---20 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز
وب زیبایی داری
برات موفقیت آرزو میکنم
بازم برمیگردم ....


دخترابودانی
ساعت8:54---20 ارديبهشت 1391
ووووووووووووووووووووووووووووای خدای من ببین به جا من چی نوشتن علی جان داداشی تونظرات یکی به اسم تنها اومده نظر گذاشته وادرسه وب منوداداه که شما فک کنی منم.به خدا اون نظرومن ندادمو... ولی میدونم کی بوده کسی که با احساسم بازی کردو دراخرم خوردم کرد ولی به جاش من معذرت میخوام ازت.من به خودم هین اجازرونمیدم هرگز اینجوری بخوام به کسی جسارت کنم.گریم گرفته میفهمم چقد بده کسی که بت خیانت کنه خودم زخمیه این راحم.واسه همیشه از نت و وبلاگ ووو خداحافظی میکنم.بدون هینو کسی که خودشو جا من زد ای ادرسشه:www.sherenohaieman.loxblog.com .ازش بترس اون اهل انتقامه افکارش بچگونس .علی جان من شرمندم بازم بدونوبفهم اینو که من نبودم

elahe & ramin
ساعت16:32---19 ارديبهشت 1391
salam sharmande y modati nabodam.in veblagetam zibast.mer30 k b ma ham sar mizani

مهتا
ساعت18:09---18 ارديبهشت 1391
آره بابا
فك كرده اين رابطه ها چيه كه اينقد محكم ميگه لياقت نداشتين

ما ساخته نشديم كه تو دنيا ازين كارا كنيم ما به دنيا اومديم تا امتحان پس بديم

دوست ما كسيه كه در آينده وارد زندگيمون ميشه نه دوستاي خيابوني

متاسفم كه اسم همچين رابطه هايي رو عشق ميذارن


آبجي مهتا و داداش علي
ساعت13:13---18 ارديبهشت 1391
مرسی علی
امیدوارم دیگه ازین اتفاقا نیفته
وگرنه ................


یگانه
ساعت12:41---18 ارديبهشت 1391
سلام ازنوشته هاتون معلومه که دلتون خیلی پره.داداشم نفرین نکن بانفرین کردن فقط خودت روحن عذاب میکشی.واگذارش کن به خدا .باورکن چوب خداصدانداره .اون که بااحساسات توبازی کرده بااحساسات خودش هم دیریازودبازی میکنند امیدت به خداباشهشادوسربلندباشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 اسفند 1398برچسب:, ] [ 23:53 ] [ علی ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 72923
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->